Liiketoimintapalvelu | Palvelut

KYSELYT JA ANALYYSIT

Kehittämisen tueksi yrityksen tärkeissä toiminnoissa

Kyselyt ja analyysit ovat avuksi, kun kehitämme asiakkaidemme liiketoimintaa. Analysoimme yhdessä asiakkaan kanssa lähtötilanteen. Sen perusteella teemme kehityssuunnitelman. Keskitymme tarvittaessa vain niihin toimintoihin, joissa yhdessä näemme kokonaisuuden kannalta kehitystarpeen.

Kuuntele asiakasta ja henkilöstöä

Kyselyjä käytetään päätösten tueksi. Tutkiminen paljastaa asioita ja antaa äänen henkilöstölle tai asiakkaalle. Kyselyjen teho kasvaa entisestään, jos ne toistetaan säännöllisesti.

Palvelut:

LIIKETOIMINNAN KUNTOTESTI

  • Teimme käyttöösi kätevän liiketoiminnan kuntotestin.
    Vastaa kysymyksiin ja arvioi oman organisaatiosi suorituskyky eri osa-alueilla. Saat veloituksetta henkilökohtaisen tapaamisen, jossa puramme yhdessä vertailuraportin omasta tilanteestasi verrattuna muiden vastaajien keskiarvoon.
Lue lisää

Liiketoiminnan kuntotesti on kysely, jonka tarkoituksena on löytää helposti liiketoiminnan kriittisimmät kehityskohteet. Kuntotesti on kysymyspatteristo, jossa vastaaja arvioi yrityksen suoritustasoa eri toimintojen kautta.

Arvioitavat toiminnot ovat:

  • Johtaminen
  • Myynti
  • Markkinointi
  • ICT
  • Henkilöstö
  • Talous
  • Tuotanto

Testin täyttäjä saa tulosten perusteella ymmärryksen oman organisaation eri toimintojen suoritustasosta.

BISNESPULSSI

  • Mitataanko teillä tuloksia vai tuloksenteon edellytyksiä? BisnesPulssi-mittauksella saat nopeasti selville työntekijäkokemuksen ja menestymisen mahdollisuudet.
Lue lisää

BisnesPulssi on kyselytyökalu organisaation johtamisen kehittämiseen – jotta voisit saavuttaa enemmän.

13 kysymystä kartoittavat yrityksen tai sen yksikön vahvuudet ja heikkoudet.

  • Keskittymällä kyselyn sisältämiin osa-alueisiin ja vastaamalla vain 13 kysymykseen varmistetaan, että esimiestyön kehitys painottuu neljään toiminnan kannalta tärkeimpään alueeseen.
  • Vastausten perusteella valitaan ja keskitytään yhdessä henkilöstön kanssa yhteen tai korkeintaan kahteen ongelma-alueeseen kerralla.
  • Vain niitä osa-alueita kehitetään, joissa kehittämistä tarvitaan.

TOTEUTUS

  • Toteutetaan anonyymisti
  • Kysely sisältää 13 peruskysymystä ja vastaukset asteikolla 1-5
  • Suositus osallistujamäärästä 5+ henkilöä
  • Tulosten mukainen toimintasuositus lähetetään tilaajalle
    BisnesPulssin yhteydessä mitataan myös eNPS-luku eli työntekijöiden suositteluindeksi.

Asiakkaiden kommentteja Pulssi-kyselystä:

”Osallistuminen helppoa.”

”Hyvät kysymykset, oikeita asioita kysytty meidän kannalta.”

”Helppo ja nopea toteuttaa.”

”Saimme selkeiden tulosten avulla hyvin selville miten henkilöstömme on motivoitunut hoitamaan työtehtäviään ja mitä asioita meidän tulisi edelleen kehittää palvelumme parantamiseksi.”

ASIAKASKOKEMUS

  • Ohjaako toimintaasi oikea tieto vai olettamus? Tiedätkö varmasti miltä asiakkuus tuntuu? Tiedätkö mikä asiakkaille on tärkeintä?
Lue lisää

Autamme selvittämään asiakaskokemuksen järjestämällä aloitusworkshopin ja tekemällä verkkokyselyn sisäisesti ja ulkoisesti. Raportti tuloksista ja kehityskohteista käydään yhteisesti läpi toisessa workshopissa. Toteutuksen kesto noin noin 4-5 viikkoa.

Näin kannattaa edetä

  • Kysy asiakkailta kokemuksesta
  • Kuuntele ja kuule asiakkaiden ääntä säännöllisesti
  • Kulje asiakkaan kengissä omien palveluiden läpi
  • Kehitä asiakkaiden kanssa yhdessä

Hyötyjä yritykselle

  • Keino tunnistaa oikeat palvelut
  • Keino kehittää oikeita asioita sisäisesti ja ulkoisesti
  • Uusien asiakkaiden hankkiminen
  • Vanhojen asiakkaiden pysyvyys
  • Kilpailuetu, erottuvuus, brändi